021-41454

انچه در سفر به دبی باید بدانید

انچه در سفر به دبی باید بدانید

انچه در سفر به دبی باید بدانید

انچه در سفر به دبی باید بدانید

دبی این شهر زیبا و توریستی مانندبسیاری از کشور های دیگر دارای قوانین و مقررات خاص خود میباشد .قوانین و اصولی که هر مسافری قبل ازسفر به یک کشور دیگر باید با ان اشنا باشد.

این شهرزیبا که سراسر از اسمان خراش های زیبا پوشیده شده است و میزبان تعدادبالایی توریست و تاجر در هرسال میباشد این همه اعتبار در زمینه ی صنعت توریسم را با ایجاد امنیت بالا برای مسافران خود به دست اورده است .

در هرسفر گاها بیماری به سراغ ادم می اید و هیچ چیز بد تر از این نیست .با خوردن ویتامین های سی و رعایت بهداشت بیماری را از خود دور کنید اما اگربیمارشدید خوب است مطالب زیر را به خاطر داشته باشید.

اگر در مدت اقامتتان درشهر دبی بیمارشدید و لازم بود که پزشک شمارا ویزیت کند شما دو انتخاب پش رو خواهید داشت اینکه به بیمارستان خصوصی بروید یا دولتی .اگر بیمه شده اید به بیمارستان های خصوصی بروید و اگر به بیمارستان دولتی میروید از انها میتوان به بیمارستان راشد و بیمارستان اورژانس دبی اشاره کرد .

یک بیمارستان ایرانی نیز در دبی است که در جاده الوصل در سطوره قرارداردو شاید بهترین انتخاب برای مسافران ایرانی باشد.اگر مورد اورژانسی پیش امد که باید از امبولانس استفاده کنید شماره ۹۹۹ را به خاطر بسپارید و اگر میتوانید خودتان بیمار را ببرید سریعا او را به بیمارستان راشد برسانید.

در این بیمارستان به بیماران اورژانسی خدمات رایگان داده میشود .ویزیت پزشک ۱۰۰ درهم است و در بیمارستان ایرانی ۵۰ درهم میباشد.داروهای تجویزشده را از داروخانه میتوانید تهیه کنید و اگر نیاز به خدمات پزشکی برای اطفال بود بیمارستان الوصل بهترین انتخاب است.این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان های اطفال در خاورمیانه به شمار میرود .امیدوار هستیم در سفرتان بیماری و کسالت گریبان گیرتان نشود اما خوب است اطلاعات کافی برای هر شرایطی راداشته باشیم.

مطالب مرتبط

حقوق گمرکی در ارمنستان,گمرک ارمنستان,تعرفه ها گمرک ارمنستان,کالا ممنوع در ارمنستان,عوارض گمرک برای سفر به کشور ارمنستان,گمرک کشور ارمنستان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :