021-41454

امارات مال دبی

امارات مال دبی

امارات مال دبی

امارات مال دبی

امارات مال در مساحت 234 هزار و 479 متر مربع بنا شده است که یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی سرپوشیده‌ی دنیا را دارد این مرکز خرید دارای 90 رستوران و فروشگاه مواد غذایی است. پروژه ساخت امارات مال اکتبر سال 2003 با مبلغ 218 میلیون دلار اغاز شد و سپتامبر سال 2005 این پروژه کامل شد.

در  سال 2008  این مال امکانات فروشگاه‌ها، غذاخوری‌ها و پارکینگ را افزایش داد امارات مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید خاورمیانه است که در شهر دبی قرار دارد. این مرکز خرید که در خیابان شیخ زاید واقع شده در سال 2005 تاسیس شد. وجود 500 برند، بیش از 700 فروشگاه و 11 فروشگاه هایپر، امارات مال را در رده بزرگ‌ترین مراکز خرید قرار داده است.

فروشگاه‌های امارات مال شامل هایپرمارکت Carrefour، Centrepoint, Debenhams, Harvey Nichols و Home Centre و Jashanmal وMarks & Spencer است.  کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری، رالف لورن و … در امارات مال شعبه دارند . همچنین قیمت های این مرکز خرید برای خریداری سوغات و خوراکی مناسب تر از سایر مراکز خرید است که برای گردشگران مهم است.

امکانات این منطقه

فروشگاه‌های کتاب، لوازم التحریر، مد، هنری، لوازم جانبی، الکترونیکی، ساعت، طلا، اثاثیه، لوازم آرایشی، عطر و سرویس‌های مالی در این مرکز وجود دارد.

پیست اسکی دبی مال سال 2005 افتتاح شد و نخستین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه به شمار می‌رود.  میانگین بارش برف به شکل سالانه صفر است اما با این وضعیت پیست اسکی باز شده است . این پیست دارای 5 مسیر اسکی به طول 400 متر است

برای سرد نگه داشتن این پیست از پیشرفته‌ترین سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود. در این پیست از تکنیک‌های خاص و ترکیب  های مختلف شیمیایی هوشمندانه برای تولید برف استفاده می‌شود.

مجتمع امارات مال شامل ۲ طبقه است همچنین ۲ مسجد نیز در این مرکز خرید بسیار بزرگ ساخت شده است تا در هنگام اوقات شرعی دسترسی برای همگان آسان باشد .

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]نمایشگاه عرب هلث 2018[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :