021-41454

اقامت در بیابان های دبی

اقامت در بیابان های دبی

اقامت در بیابان های دبی

اقامت در بیابان های دبی

دبی شهری بسیار زیبا و محبوب در میان جهانگردان و توریست ها میباشد . این جهانگردان مختص منطقه ای خاص نمیباشند و این شهر هر سال میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر از سراسر کره خاکی ما میباشد .در دبی انواع گوناگون و متنوعی از تفریحات وجود دارد از انواع مراکز خرید لوکس و مدرن با حراج ها و جشنهای خاصشان تا مراکز تفریحی و گردشگری و دیدنی بی شمار این شهر. دبی این شهر نو ظهور اگر چه دارای جاذبه های طبیعی کمی میباشد اما توانسته همان جاذبه های طبیعی اندکش را به بهترین نحو ارائه دهد به طوری که شبی اقامت در بیابان های دبی یکی از پر طرفدارترین جاذبه های این شهر به شمار میرود.

شبی اقامت در بیابان های دبی در حالی که اتشی بزرگ در میان بیابان برافراشته شده است و شما میتوانید برای استراحت و اسایش به چادر های بسیار زیبای سنتی در اطراف اتش بروید . شبی در بیابانهای دبی اقامت کردن در زیر ستارگان زیبا و استفاده از انواع نوشیدنی ها و کباب های لذیذ و لذت بردن از بسیاری از برنامه ها و جشن هایی که گرد اتش اجرا میشود تجربه ای ناب و فراموش نشدنی میباشد.

یکی از تفریحات بسیار پر طرفدار میان توریست ها در این شب نشینی گرم و صمیمی طرح حنا زدن میباشد . در این اردوهای برگزار شده طراحان زبر دستی حضور دارند که در صورت علاقه داشتن مسافران بر روی بدن طرح های بسیار زیبایی با حنا میزنند تا تجربه ای زیبا را کسب کنند . شبی اقامت در بیابان های دبی جز ان باید های سفر به دبی میباشد . در این اردوها روز را به سافاری و شتر سواری و بالن سواری میپردازید و بعد از سپری کردن روزی مهیج با شبی اقامت در بیابان های دبی ارامش و سکوت را تجربه میکنید.

تور نمایشگاه عرب هلث 2018

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :