021-41454

اقامتگاه پایدار دبی

اقامتگاه پایدار دبی

اقامتگاه پایدار دبی

اقامتگاه پایدار دبی

دبی شهریست که همواره در تلاش است تا بهترین ها و خاص ترین طراحی ها و باشکوه ترین شاهکارهای معماری را در خود جای دهد. حال در این شهر طرح اقامتگاه پایدار در دبی ریخته و اماده ی اجرا است .این طراحی که به وسیله ی شرکت معماری baharash اجرا خواهد شد طرحی عظیم و بسیار پر هزینه میباشد که بعد از اتمام ضمن ایجاد محیطی سرسبز و بسیار دل انگیز به جاذبه ی گردشگری دیگری در این شهر بدل میشود.برای طراحی این اقامتگاه احداث دریاچه ای هم سطح زمین که با حفر یک چاه عمیق ایجاد میشود و ضمن تامین اب این اقامتگاه برای ایجاد فضای سبز, مرکز این اقامتگاه نیز می‌باشد.

طرح این مکان در دبی در حقیقت بر اساس احداث 84 واحد مجلل و بسیار لوکس است که در اطراف این دریاچه احداث میشوند . این اقامتگاه مجهز به انواع امکانات تفریحی و ورزشی روز میباشد و رستوران های درجه یک و بسیار با کیفیتی را نیز شامل میشود که همگی ویویی بی نظیر از این دریاچه را به ساکنان و مشتریان عرضه میکند.

وجود این دریاچه در مرکز اقامتگاه ضمن تعدیل درجه ی هوای محیط مکانی ایده ال برای سپری کردن اوقات فراغت و تجهیز ان به انواع بازی ها و ورزشهای ابی میباشد . همچنین امکان ماهیگیری و سایر تفریحات مانند قایق سواری نیز ممکن میشود .این طرح اقامتگاه پایدار در دبی دارای مناظر ارامش بخش و هر کدام از واحد ها دارای تراسی زیبا و مجهز به صورت جداگانه میباشند.

طرح این مکان شامل فضای سبز بسیار زیبا و رستوران ها با غذاهای ارگانیک و همچنین پنل های خورشیدی و شیشه های هوشمند میباشد تا این اقامتگاه را د رجهت موافق با محیط زیست قرار دهد .این اقامتگاه دارای سیستم تصفیه اب چرخه ای برای بخش کشاورزی نیز میباشد و در حقیقت یک طراحی بی نظیر و بی نقص به شمار میرود.

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور عرب هلث[/su_button]

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا,امکانات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا,تصاویر هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا,هتل rixos downtown,اطلاعات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :