021-41454

اطلاعات شهر لندن انگلیس

اطلاعات شهر لندن انگلیس

اطلاعات شهر لندن انگلیس

شهر لندن که به انگلیسی London نوشته می گردد (تلفظ  : لاندِن) ، نام بزرگترین ، پرجمعیت ترین و پایتخت کشور انگلیس و بریتانیا کبیر می باشد.لندن همچنین بزرکترین ناحیه شهری تز بعد وسعت در کل اروپا می باشد.قدمت شهر لندن دارای دو هزار سال می باشد و تاریخ این شهر به دوران روم باستان باز می گردد.لندن در کنار رود تیمز قرار دارد.

سیتی لندن به عنوان مرکز تاریخی لندن تا حد بسیار خوبی محفوظ گردیده و توسعه و مدرنیته شدن شهر لندن از قرن 19 ام میلادی آغاز گردیده است تا جایی که این شهر در امروز مهمترین شهر کشور انگلیس به حساب می آید اما از تاریخ یکشنبه دوم تا چهارشنبه پنجم ماه سپتامبر سال ۱۶۶۶ قسمت قرون وسطایی لندن که در دیوار رومی شهر مقرر بود در اثر یک آتش‌سوزی بسیار مهیب به طور کامل ویران گردید و از میان رفت..مساحت این  شهر 1570 کیلومتر مربع می باشد و مساحت این شهر روز به روز افزایش می‌یابد که طبق آمار سال 2006 جمعیتی بیش از ۷٬۵۱۲٬۴۰۰ نفر را در خود جای داده و آمار سال 2010 و در راستا وسیع تر شدن لندن جمعیت بیش از ۸٬۲۷۸٬۲۵۱ نفر را گویاست که پرجمعیت ترین شهر در اتحادیه اروپا می باشد.شهردار شهر لندن بعنوان شهردار نمونه در اروپا و دنیا مننتخب گردیده است.همچنین شهر لندن از بزرگترین مراکز تجاری و فرهنگی در جهان است تا جایی که همواره تاثیرات فراوانی در سطح جهانی در زمینه سرگرمی ، رسانه ، سیاست ، معماری ، آموزش و پرورش و هنر داشته و دارد.

همچنین شهر لندن انگلیس یکی از مهم ترین قطب های حمل و نقل در سطح جهانی و بین المللی می باشد و لندن دارای تعداد پنج عدد فرودگاه بین المللی می باشد ، این فرودگاه ها عبارتند از :  فرودگاه سیتی ، فرودگاه بین المللی گتویک ، فرودگاه بین‌المللی لوتن ، فرودگاه بین‌المللی هیثرو و فرودگاه بین‌المللی استانستد

اطلاعات شهر لندن انگلیس » فرهنگ و مذهب

در دنیای امروز در این کلان شهر بیش از 300 گویش و زبان صحبت می گردد که این قضیه بر می گردد به اینکه مردم این شهر بنا به دلایل مهاجرتی از نقاط مختلف به این شهر دارای آداب و رسوم ، فرهنگ ، تمدن و دین خاص خود هستند.طبق آمار رسمی و سرشماری در سال 2011 کشور انگلیس ، در شهر لندن 48.8 درصد مسیحی هستند و 20.7 درصد مردم بی دین هستند ، 12.4 درصد مردم مسلمان ، 5 دصرد هندو ، 1.8 در صد یهودی و ما بقی سایر ادیان هستند و البته 20.7 درصد مردم از بیان کردن دین خود امتناع کردند.

شهر لندن دارای چهار مکان باستانی و تاریخی بسیار مهم می باشد که در منطقه وست‌ مینستر واقع شده اند. این اماکن عبارتند از : کلیسای باستانی مارگارت ، برج لندن ، روستای گرینویچ ، کاخ ، باغ سلطنتی.

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ ویزا انگلیس شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا انگلیس در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران اینجا را کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان با تماس با ما می توانید از خدمات وقت سفارت انگلیس در اسرع زمان بهره مند شوید.برای دریافت خدمات وقت سفارت انگلیس اینجا را کلیک کنید.

** اطلاعیه: بدلیل باز شدن سفارت انگلیس در تهران در حال حاضر  ارائه خدمات پیکاپ ویزا انگلیس تا اطلاع ثانوی به تعلیق در آمده است.

شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

هتل دلفین بوتانیک لارس آنتالیا,امکانات هتل دلفین بوتانیک لارس آنتالیا,تصاویر هتل بوتانیک لارس آنتالیا,هتل Botanik Lares ,اطلاعات هتل دلفین بوتانیک لارس

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :