021-41454

اطلاعات استان انتاریو کانادا

اطلاعات استان انتاریو کانادا

اطلاعات استان انتاریو کانادا »

اطلاعات استان انتاریو کانادا

اطلاعات استان انتاریو کانادا

انتاریو نام استانی در کشور کانادا می باشد که دارای ۱٬۰۷۶٬۳۹۵ کیلومتر مربع وسعت می باشد که جمعیتی برابر با ۱۲٫۵۴۱٫۴۱۰ نفر طبق آمار سال 2005 را در خود جای داده است که بیش از 94 درصد مردم آن در جنوب این استان و بویژه تورنتو سکونت دارند و از نظر جمعیتی پر جمعیت ترین استان در کل کانادا می باشد و همچنین بزرگترین قطب اقتصادی برای این کشور حساب می گردد و بطور متوسط درآمد اهالی انتاریو در بین استان‌های کانادا جزو بالاترین درآمدها در کل سطح این کشور می‌باشد و البته نرخ مالیات با رقم ۱۷٫۴۱ درصدی در این استان ،  پنجمین رتبه در کانادا را دارا می باشد و از طرفی دیگر همین مسایل اقتصادی باعث شده اند که هزینه ها مسکن و خرید یا اجاره خانه در این استان بالاترین آمار را در این کشور داشته باشند. انتاریو گاها با نام اونتاریو هم نوشته می شود که معادل انگلیسی آن Ontario می باشد.در این استان شهر اتاوا واقع است که در واقع پایتخت کشور کانادا می باشد و همچنین شهر تورنتو مرکز این استان است.همچنین انتاریو مملو است از جاذبه ها گردشگری برای تور کانادا. معروف ترین شهرهای این استان عبارت‌ اند از تورنتو ، اتاوا ، همیلتون ، کیچنر ، واترلو ، لندن ، وینزور و کینگستون .در قدیم نام این استان کانادای بالا بود و یکی از ۴ استان اصلی بود که در عهد نامه سال ۱۸۶۷ میلادی کانادا به هم پیوستند.

استان انتاریو در شرق کانادا و در بین استان‌ های کبک و مانیتوبا کانادا واقع می باشد و از جنوب با ایالت‌های مینسوتا ، میشیگان ، اوهایو ، پنسیلوانیا و نیویورک هم‌ مرز می باشد.

اطلاعات استان انتاریو کانادا » ساکنین

تاریخچه استان انتاریو و اولین تمدن ها در این استان بر می گردد به دوره ای که بوسیله مهاجرانی در این استان ساخته گردیده بود که ابتدا با قایق، سپس با قطار و سرانجام با هواپیما برای آباد کردن این استان وارد آن شده‌ اند.امروزه در استان انتاریو بیش از ۷۰٬۰۰۰ نفر از ساکنان استان انتاریو ایرانی تبار هستند که غالبا در شمال شهر تورنتو (یورک شمالی و شهرک ریچموند) ساکن هستند و باید گفت که مجید جوهری و علی احساسی دو نماینده از حوزه‌های ریچموند هیل و ویلودیل اولین کانادایی های  ایرانی‌ تبار بودند که به پارلمان فدرال این کشور راه یافتند.

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا و با وقت سفارت کانادا در اسرع وقت بر لینک های آبی کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :