021-41454

آسمان خراش چرخان دبی

اسمان خراش چرخان دبی

آسمان خراش چرخان دبی

آسمان خراش چرخان دبی

دبی این شهر مدرن که تمام چهره اش را آسمان خراش ها و برج های زیبا پوشانده است هر ساله سرمایه گزاری های بسیار زیادی به قصد احداث سازه های جدید میکند . این شهر تا سال 2020 قصد دارد برجی را افتتاح کند که علاوه بر بلندی و شکوه دارای خاصیت ویژه و منحصر به فردی باشد و ان دینامیک بودن برج و چرخش ان حول محوری می باشد که به طوری که منظره های واحد های این برج در طول روز متفاوت می باشد . آسمان خراش چرخان دبی که تا سال 2020 به پایان خواهد رسید پروژه ای عظیم و بسیار پر خرج است که جهانیان را به شگفتی وا میدارد.

این سازه یک سازه ی هشتاد طبقه و چرخشی است که ان را با نام برج دینامیک به جهانیان معرفی کرده اند.فیشر طراح ایتالیایی , طراح و ارائه دهنده ی این پروژه ی بسیار جسورانه و خلاقانه می باشد او دارای بسیاری طرح های این چنینی می باشد و مهندس و طراحی خارق العاده می باشد.این برج که دارای توانایی چرخش 360 درجه می باشد باعث میشود شکل ظاهری برج در تمام طول روز متفاوت باشد و هر ساعتی به شکلی جدید در اید.

خرید واحد در این برج

برای واحد های این برج چرخان دبی 30 میلیون دلار باید برای خرید هر واحد پرداخت کنند و در مقایل حانه ای هوشمند و تحت کنترل کاملشان را تحویل میگیرند . صاحب خانه میتواند با فرمان صوتی چرخش را متوقف کند تا غروب خورشید را تماشا کند و یا سرعت چرخش را کم و زیاد کند .

این شهر که قصد دارد تا سال 2020 عنوان مدرنترین شهر جهان را به خود اختصاص دهد در سال 2020 چندین پروژه شگفت اور از این دست را افتتاح میکند.در سفرتان به دبی این شهر زیبا و بی نظیر از دیدن بسیاری از سازه ها از جمله آسمان خراش چرخان دبی شگفت زده خواهید شد .

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :