021-41454

ارزان ترین شهر های کانادا

ارزان ترین شهر های کانادا

ارزان ترین شهر های کانادا

بر اساس تحقیقات انجام شده اتاوا امسال به عنوان ارزان­ترین شهر در کانادا انتخاب شده است.

این شرکت که سالانه رتبه بیش از 200 مرکز شهری در سراسر جهان را براساس نظر بازدیدکنندگان خود تعیین می­کند، گفت: قیمت اجاره ­خانه در پایتخت کشور کانادا همچنان معقول باقی مانده است، در حالی که قیمت حمل و نقل، غذا، لباس، کالاهای خانگی و سرگرمی نیز، نسبت به بخش­های دیگر کشور، در سطح پایین­تری قرار گرفته است.

این دومین سال متوالی است که شهر اتاوا به عنوان ارزان­ترین پنج شهر کانادا برای بازدید، لقب گرفته است.  بر روی مسافران تجاری پایه ­گذاری شده است که برای چندین ماه در سال در یک شهر نسبت به جاهای دیگر استقرار می­یابند. البته قیمت خرید املاک و مستغلات در نظر نگرفته شده است.

لوک لالند، مسئول اصلی در موسسه مرسر می­گوید که ما یک مجموعه کامل از عوامل موثر در هزینه­های زندگی در سطح بین­ المللی را برای اقامت مهاجر بررسی می­کنیم. تحقیقات ما، برای تعیین میزان مناسب حقوق برای کارمند، توسط شرکت­های چندملیتی به کار می­رود.

در مقابل شهر تورنتو به عنوان گران­ترین شهر کانادا کسب رتبه کرد. این شهر در تحقیقات موسسه مرسر با پرش از 17 جایگاه نسبت به سال گذشته و عبور از شهر ونکوور، لقب گران­قیمت­ترین شهر کانادا را از آن خود کرد. گفته می­شود، افزایش تقاضا برای اجاره ­خانه در تورنتو، موجب بالارفتن اجاره بها گشته و تأثیر قابل ملاحظه­ های بر هزینه­ های زندگی در آن شهر گذاشته است.

دو شهر تورنتو و ونکوور در سال 2010 در بین گران­ترین شهرهای جهان به ترتیب، در رتبه­های 76 و 74 بودند. در حالیکه امسال تورنتو رتبه 59 را از آن خود کرده است و شهر ونکوور در رتبه 65 قرار دارد و این امر بیانگر، گرانترشدن این شهر ها در سال جاری است.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :