021-41454

هتل کاخ امارات

هتل کاخ امارات

هتل کاخ امارات

هتل کاخ امارات

هتل کاخ امارات تنها هتل هشت ستاره جهان است که بسیار لوکس و مجلل می باشد و بهترین خدمات ممکن را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

هتل کاخ امارات در سال 2005 میلادی با هزینه ای حدود سه میلیارد دلار بازگشایی شده است و نمادی از فرهنگ عرب است . چیدمان و دکوراسیون سنتی این هتل در موزاییک های شیشه ای و مرمر ، طلا و نقره نمود یافته است . به عنوان مثال لوسترهای این هتل گران قیمت از کریستال ساخته شده اند.

این هتل، بهترین و گران ترین هتل در جهان است که  هزینه اقامت یک شب در این هتل به 13 هزار دلار می رسد.

یگانه هتل هشت ستاره در جهان همچون معجزه ای در دل کویر است. در معماری این بنا از 40 تن طلا استفاده  شده است که به این ترتیب، بار دیگر زندگی لوکس پادشاهان عرب را به رخ می کشد.

ساده ترین سوئیت های این مجموعه ، سوئیت کاخ نامیده می شوند که هرکدام از آن ها شامل حداقل 3 اتاق و دارای یک صفحه نمایش پلاسمای 61 اینچی هستند .

اتاق های هتل

تعداد 302 اتاق بزرگ با دسته بندی های مرجان ، الماس و مروارید در این هتل وجود دارد که هر یک دارای مساحت 55 مترمربع می باشند .

این هتل با نمای بسیار زیبا و تجمل و شکوهی که دارد ، علاوه بر خانواده سلطنتی و سران حکومت ، میزبان مشاهیر بسیاری نیز بوده است . یک طبقه مجزا از این هتل برای خانواده سلطنتی رزرو شده است بیل کلینتون ، رابرت دنیرو ، ویل اسمیت ، مایکل جکسون ، لارنس فیشبرن ، تعداد زیادی از ورزشکاران و … از جمله افرادی هستند که در این هتل اقامت داشته اند یا در رستوران آن غذا سفارش داده اند

هنگام ورود به این هتل، در لابی هتل، یک دستگاه خودپرداز برای فروش طلا وجود دارد نمای کاخ امارات، از دور مانند یک مسجد است

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :