021-41454

موزه تاریخ کانادا

موزه تاریخ کانادا

موزه تاریخ کانادا و اطلاعات آن

موزه تمدن کشور کانادا یک موزه ملی در کانادا است که راجع به تاریخ انسان و تمدن به ویژه تاریخ این کشور می باشد این موزه در گاتینو واقع در استان کبک در کنار رود اتاوا واقع شده است این موزه از دو بخش تشکیل شده است.

این موزه با هدف ارتقای دانش کانادایی ها درک و قدر دانی از روی داد  ها تجربیات شناخت افراد و اهدافی که که به تاریخ و هویت کانادا شکل داده اند ایجاد شده است.

این موزه هر ساله در مجتمع مجلل خود پذیرای بیش از یک میلیون نفر بازدید کننده از تمام دنیا است که باعث شده است به پر بازدید ترین موزه کشور کانادا تبدیل شود این موزه در حدود قرن نوزدهم میلادی تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین موزه ها به شمار می رود هم چنین این بنا یک مرکز موزه شناسی عالی می باشد که تخصص خود را در مطالعات تاریخی باستان شناسی قوم شناسی و فرهنگ در داخل و خارج کانادا به اشتراک می گذارد.

در این موزه نمایشگاه های مختلفی دایر می شود که علاوه بر ان نمایشگاه ها تالار های مجلل تماشایی و تالار اقوام اولیه می باشد هر ساله این موزه نمایشگاه های دیگری با هدف تمرکز بر تاریخ و تمدن کانادا و جهان برگزار می کند و این موزه در داخل و خارج این کشور به اشتراک گذاشته می شود.

این موزه در حدود پانصد صندلی تئاتر کودک دارد همچنین در حدود سیصد صندلی فیلم سه بعدی محل مفرحی را برای کودکان به وجود اورده است.

این موزه در اقدامی خلاقانه نمایشگاه های مجازی ارائه می دهد از جمله موزه مجازی کانادا و موزه فرانسه جدید و سایر موزه ها مشهور.

فعالیت پژوهشی این موزه در زمینه های تاریخ قوم شناسی باستان شناسی و مطالعات فرهنگی هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :