021-41454

باغ وحش العین دبی

باغ وحش العین دبی

باغ وحش العین دبی

باغ وحش العین دبی

باغ وحش العین از بزرگترین باغ وحش‌های خاورمیانه است.

باغ‌وحش العین با مساحت 400 هکتاری خود در دامنه کوه های جبل حفیت  قرار گرفته و به خاطر نگهداری از حیواناتی چون غزال آفریقایی، بز کوهی، و بز کوهی آفریقایی، شیر سفید که امروزه کمتر از 200 عدد از آن باقی مانده و سایر حیوانات کمیاب مشهور شده است. خانه میمون‌ها و آکواریوم بزرگ نیز از دیگر امکانات این باغ‌ وحش‌اند.

باغ وحش، ویژگی یک خانه گربه های بزرگ را دارد. شیر ها، پوما (شیر کوهی)، پلنگ سیاه و سفید و خال خال و جگوار (پلنگ خالدار آمریکایی) را می توان در آن یافت. علاوه بر این، این باغ وحش خانه خزندگان نیز می باشد، انواع مختلف میمون، خزندگان آبزی و مرغ ها. از فوریه 2010 تا جولای 2010 باغ وحش العین میزبان اثر دایناسور بود، یک بخش کوچک که شامل حدود 15 تا 20 دایناسور مکانیکی با سنسور هایی از قبیل تی رکس می باشد.

همچنین اطلاعاتی درباره دایناسور از قبیل اینکه چه زمانی زندگی می کردند، در چه مکانی پیدا شده اند، طول قد آن ها چقدر است، رژیم غذایی آن ها چه بوده است و غیر را ارائه می دهد

در این باغ وحش یک نمایش (شوی) پرنده وجود دارد که پرندگان شکاری و پرندگان شب را نشان می دهد شروع آن از ساعت 7 شب به مدت 30  دقیقه می باشد. اثر دایناسور از ساعات ۸ شب باز می شوند. صندلی چرخ دار در صورت درخواست موجود می باشد.

بخش الزبا که به سبک یک مزرعه محلی طراحی شده است، به خانواده ها اجازه می دهد تا با گوسفند، بزرگ، شتر، لاما مرغ و اردک بازی کنند و به آن ها غذا بدهند و از شتر سواری یا پیک نیک در منطقه تعیین شده لذت ببرند. هم چنین پوشش گیاهی متنوعی نیز دارد.

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی امارات [/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :