021-41454

ابشار میچل استرالیا

ابشار میچل استرالیا

ابشار میچل استرالیا

ابشار میچل استرالیا

ابشار میشل در استرالیا در منطقه کیمبرلی واقع شده است که به لحاظ جغرافیایی در غرب استرالیا می باشد و از مناطق مهم طبیعی استرالیا به حساب می آید.

این آبشار برای مردم محلی استرالیا اهمیت فرهنگی و معنوی زیادی دارد به همین خاطر شنا کردن در آب‌های زیر آبشار مجاز نیست.

زیست بوم این پارک قابل توجه بوده و دارای بیش از 50 گونه پستاندار، 220 گونه پرنده و 86 گونه دوزیست و خزنده از جمله کروکدیل آب شور، شاه مار قهوه‌ای و مار تایپان است.

تایپان غالبا  در استرالیا یافت می شود و تا آنجایی که می دانیم مهلک ترین مار جهان است. زهر آن به مراتب قوی تر و کشنده تر از مخوف ترین کبراها و افعی هاست!

تایپان یک مار منزوی است و از زندگی گروهی متنفر است، و هنگام شکار بسیار فعال می شود.

در سیاحت از این آبشار مراقب باشید!

خوشبختانه محل زندگی این گونه روی تخته سنگها و در صحراها و گودال های زمین است و تا شما به دنبال این مار نروید، او به به دنبال شما نخواهد گشت. زهر این مار می تواند انسان را عرض 45 دقیقه از پای درآورد.

پس سعی کنید از این مار دور باشید. طول این مار تا 2 و نیم متر رشد می کند و قادر به این است که با توجه به تغییر فصل، رنگ خود را نیز تغییر دهد. او این کار را با جذب گرما انجام می دهد. غذای تایپان را عمدتا جوندگان تشکیل می دهند.

مار قهوه ای در ظاهر بی خطر است اما این مار٬ 2.5 میکروگرم از زهر مار قهوه ای برای کشتن یک انسان بالغ کفایت می کند. زهر این مار که ساکن مناطق مرکزی استرالیاست٬ هر دو خصیصه عصب گرا و خون گرا بودن را همزمان دارد. خوشبختانه این مارها تلاش می کنند تا حد ممکن به انسان حمله نکنند.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :