021-41454

آشنایی با مرکز خرید امارات

آشنایی با مرکز خرید امارات

آشنایی با مرکز خرید امارات

آشنایی با مرکز خرید امارات

امارات مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید خاورمیانه است که در شهر دبی قرار دارد. این مرکز خرید که در خیابان شیخ زاید واقع شده در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد.

وجود ۵۶۰ برند، بیش از ۷۰۰ فروشگاه و ۱۱ فروشگاه هایپر، امارات مال را در رده بزرگ‌ترین مراکز خرید قرار داده است

این مرکز خرید چهار طبقه که فضایی در حدود ۲۳۳,۴۶۷ متر مربع را در خود جای داده، پذیرای بیش از ۵۶۰ فروشگاه و مغازه مختلف است.

البته جذابیت های امارات مال به همین جا محدود نمی شود و اسکی دبی، شهربازی بزرگ، مجتمع سینمایی، سالن تئاتری با ۵۰۰ نفر گنجایش و مرکزی برای نمایش های هنری از آن دست هستند.

در میان امکانات تفریحی این مرکز خرید، شاید بتوان مرکز اسکی دبی را خاص ترین و هیجان انگیزترین بخش امارات مال دانست. محلی که در آن برف ها و تپه هایی واقعی می بینید و می توانید در فضایی بسته و سرپوشیده اسکی کنید!

همچنین فروشگاه‌های کتاب، لوازم التحریر، مد، هنری، لوازم جانبی، الکترونیکی، ساعت، طلا، اثاثیه، لوازم آرایشی، عطر و سرویس‌های مالی در این مرکز وجود دارد.

کیفیت این مرکز خرید به قدری بالاست که عناوین و افتخاراتی را نیز از آن خود کرده است. از آن جمله می توان به دریافت عنوان «پربازدید ترین مرکز خرید جدید» در سال ۲۰۰۵ اشاره کرد که از سوی موسسه مشهور و معتبر ورلد تراول اواردز اهدا شده است.

همچنین از سوی مجله مشهور و آمریکایی فوربز در میان ۵ مرکز خرید برتر دبی قرار گرفته است.

برای سرد نگه داشتن پیست این مرکز خرید از پیشرفته‌ترین سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود. در این پیست از تکنیک‌های خاص و یک ترکیب شیمیایی هوشمندانه برای تولید برف استفاده می‌شود.

رفتن به این مرکز خرید جزو تجربیات خوشایند سفر شما به دبی خواهد بود

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور نمایشگاهی تجهیزات پزشکی دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :